Dach-Technik Centrum zaopatrzenia dekarzy Lokalne centrum zaopatrzenia dekarzy

Pon. - pt.: 7:00 - 16:00, Sob.: 7:00 - 13:00

Magazyn
ul. Składowa 4, 88-400 Żnin
Termin odbioru towaru ustalany indywidualnie telefonicznie

Sklep
ul. Dworcowa 35, 88-400 Żnin
Pon. - pt.: 7:00 - 17:00, Sob.: 7:00 - 13:00

Transport i dostawy
Ustalane indywidualnie dostawy we wskazane miejsce

Doradzamy, zaopatrujemy, transportujemy

Współpracujemy z Dekarzami i Klientami indywidualnymi

E
Jesteś na podstronie:

Firma dekarska Żnin | Usługi dekarskie w Żninie – Zaopatrujemy dekarzy

Dach Technik – o nas

Na rynku budowlanym istniejemy od 20 lat. Nasza działalność rozpoczęła się w 2001 roku. Zaczynaliśmy od wykonywania usług ciesielsko-dekarskich.

W 2010 roku otworzyliśmy pierwszą hurtownię z pokryciami dachowymi w Żninie, dzięki której wyrośliśmy na jednego z czołowych dostawców materiałów dachowych dla mieszkańców naszego regionu.

W 2016 roku rozpoczęliśmy uruchamianie nowego punktu sprzedażowego w Żninie. Obecnie tworzymy kolejny. A wszystko po to, aby zbudować silną pozycję na rynku i zapewnić jeszcze lepszą i sprawniejszą obsługę Klientów.

Dach technik – idziemy z duchem czasu

20 lat obecności na rynku nie oznacza, że stawiamy wyłącznie na klasyczne rozwiązania. Obserwujemy zmiany, jakie zachodzą we współczesnym świecie. Dlatego działamy również aktywnie w Internecie. Prowadzimy własny profil na Facebooku, zajmujemy się także sprzedażą internetową na platformach ogłoszeniowych olx.pl i sprzedajemy.pl. W przyszłości planujemy uruchomić prężnie działający sklep internetowy, dzięki któremu zwiększymy zasięg naszej oferty. Doświadczenie łączymy z nowatorskim podejściem. Jesteśmy otwarci na różne potrzeby Klientów i zmiany na rynku.

Stawiamy na ludzi

Zaangażowanie naszej kadry każdego dnia przyczynia się do budowania rozpoznawalności naszej marki jako sprawdzonego i rzetelnego dostawcy materiałów budowlanych. Dlatego uczestniczymy w licznych szkoleniach branżowych, targach budowlanych, dzięki którym zdobywamy nową wiedzę i poszerzamy naszą ofertę towarową, by lepiej spełniać potrzeby Klientów. Jesteśmy po to, by pomóc wybrać najlepsze rozwiązanie dla Ciebie i Twojego domu.

Dla naszych Klientów inwestycyjnych i indywidualnych, a także dla wykonawców jesteśmy partnerem, a nie tylko hurtownią budowlaną, jakich wiele. Organizujemy szkolenia i wyjazdy integracyjne, podczas których w przyjaznej atmosferze zacieśniamy relacje i dowodzimy, że biznes to przede wszystkim ludzie.

Firma dekarska Żnin 03

Spotkanie z dekarzami

W styczniu 2019 roku zorganizowaliśmy spotkanie z dekarzami w restauracji Brzozówka w Żninie podsumowujące rok 2018.

Usługi dekarskie Żnin 03
Greckie wakacje

W sierpniu 2019 roku zorganizowaliśmy wycieczkę integracyjną dla naszych dekarzy na wyspę Korfu. Wróciliśmy opaleni, zadowoleni i zachwyceni pięknem tej zielonej wyspy.

Firma dekarska Żnin 04

Spotkanie branżowe

Pod koniec lutego 2020 roku spotkaliśmy się na evencie firmowym zorganizowanym przez naszą firmę dla dekarzy w restauracji Brzozówka w Żninie.

Usługi dekarskie Żnin 04
Egipt

W sierpniu 2020 roku wyruszamy wspólnie na wycieczkę do Egiptu.